Sunday, October 25, 2009

记不记得




你还记得我吗? (我还记得你!不敢不记得)
我不懂你还记不记得我 (现在你懂咯,我还记得你)
可是我还记得你啦 (哈哈~当然你还记得我咯,不然你那里敢被录)
你一定不记得我了啦 (谁说!我还记得你)

谢谢你的happy birthday~

haha~
谢谢大家的happy birthday...

然后,

特别鸣谢:
伟民 : video 间接 + video搜集
kah wai : video录制
诗恩 : <记不记得>的搞笑片段!




1 comments:

~ALICE in the wonderland~ said...

thanks everyone...so touching you guys doing this for me...i know some of you are pretty busy with ur own stuffs...but still meluangkan masa lapang for this...thank you very muchi~~!!!

 

Pursuit of Happyness