Monday, February 23, 2009

Love Matter!幸福万岁!


When the phone ring...green green...
i pink up the phone....n said Yellow...blue is this?white do you wan?you dont purplely call me.you make me angry,i will not call u black.



哎呀~这个叫做分心,做事情分心很危险喔~





4 comments:

Josephine said...

I am so going to watch this!!!!

Anonymous said...

得空一定会去看这部电影。
但我现在忙到。。。。
都没时间UPDATE我的部落了。
加油!四月十一日很快到!

James 嘉恒 said...

lol...
这套戏好放不放,放18禁...
还我不敢冒险去看...
lol...
亏那导演还跟我同姓...
虽然没什么关系...
但我因为他给人叫了好几年梁婆婆...

CHloe said...

我很喜欢那句...
用color mix话的!

 

Pursuit of Happyness